« Отговор #3 -: Nov 25, 2003, 12:43 »
Напълно съм съгласен със забележките за правописа - рядко ми се налага да чета нещо три пъти, за да разбера какво е всъщност.
Да ти се похваля, че аз съм начинаещ и мога да ти кажа нещо за въпросите от хора, които не са много напред с материала, дори ще ти разделя на три групи въпроси за по прегледно:
1. Тъпи въпроси - тук спадат всички, които независимо кога са зададени, при малко повече желание можеш да намериш отговор в документите към дистрибуцията или интернет; защото например моят първи въпрос, колкото и тъпо да звучи, бе как да си пусна Х средата; много хора ми се обидиха и ми казаха, че има how to-та, man и т.н. да не говорим за google.
2.Неправилно зададени въпроси - тук се предполага, че си прочел информация по дадения проблем, но не си разбрал как да го разрешиш и си стигнал да попиташ тук и поради една или друга причина питаш нещо специфично за твоята дистрибуция (която ти естествено не си написал) или въобще не си казал проблема всъщност какъв е и какво си направил, за до го решиш.
3.Интелигентни въпроси (тук ще отбележа, че n_antonov е написал просто страшно добро наръчниче "Как да задаваме интелигентни въпроси") - към тях спадат наистина сериозни въпроси или такива, които наистина си заслужават внимание и просто и да искаш не можеш да ги определиш към първите два типа.
За отговорите:
Към тип въпрос 1. - Ти какъв отговор би очаквал т.е. би ли отговорил на въпроса - от кое кранче се пуска топлата вода?
Към втори тип въпроси: Може някой да се подлъже да ти даде отговор, но той едва ли ще ти помогне поради (малкото) инфо, което ти си дал...